Wybierz język: PL/EN

FAQ

I WYSYŁKA

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?

Zamówienia wysyłamy za pomocą uznanych na rynku firm kurierskich – UPS, DHL, DPD, GLS, PPL, InPost a także Poczty Polskiej.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W większości przypadków zamówienie wysyłamy w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24h od nadania.

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.
Jeśli zdecydujesz się na dostarczenie zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, możesz je odebrać w o dowolnej godzinie.

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.

Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?

Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie.

Ile wynosi koszt przesyłki za granicę?

Koszt przesyłki za granicę jest uzależniony od kraju, do którego ma być wysłane zamówienie. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?

Zakupu można dokonać także w siedzibie naszej hurtowni lub podczas spotkania z naszymi przedstawicielami handlowymi.

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie. Można natomiast w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku jakichkolwiek niezgodności, kurier sporządza protokół, będący podstawą późniejszej reklamacji.

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w zakładce “Twoje konto”. Dodatkowo, na konto e-mail podane podczas rejestracji wysyłane są wiadomości ze statusem zamówienia.

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?

Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcesz otrzymać zamówienie na inny adres możesz te dane zmienić w swoim panelu użytkownika.

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?

Do każdego wysłanego towaru dołączamy WZ oraz fakturę VAT.

Skąd dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie?

Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili.

II PŁATNOŚCI

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w kare.pl?

Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:
KARTA KREDYTOWA – Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę firmy PayU, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Zostaniesz poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku. Przy tym sposobie płatności masz dodatkową możliwość wybrania innego adresu wysyłki – odbiorca nie musi posiadać przy sobie gotówki przy odbiorze.
PRZELEW ON-LINE – W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje kotno bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.
ZA POBRANIEM – zapłacisz za przesyłkę przy odbiorze paczki.
PRZELEW TRADYCYJNY – Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

Chciałbym zapłacić za zakupy zrobione w kare.pl przelewem, czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe. Można wybrać taki rodzaj płatności i jest on bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Paczka jest wysyłana w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia po zleceniu przelewu.

*Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co
mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?*

Źle wystawioną fakturę należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi. My natychmiast wyślemy poprawioną fakturę.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach kare.pl, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie aktualizowane. Jednak według obowiązującego prawa prezentowane produkty na stronie internetowej są jedynie ich PREZENTACJĄ i stanowią zaproszenie do składania oferty kupna. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny podanej na stronie www.

III REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?

Aby móc kupować w kare.pl musisz posiadać konta klienta.

Na czym polega rejestracja w kare.pl?

Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane oraz dane firmy. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia oraz wystawienia faktury VAT za zakupione towary.

Zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co robić w takiej sytuacji?

Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt z z nami pod adres biuro@kare.pl lub telefonicznie pod numerem 12 4141960. Możesz również wejść na swoje konto w kare.pl, w którym będziesz mógł anulować niechciane zamówienie.

Jak obejrzeć produkt w kare.pl?

Zrobiliśmy wszystko, żeby jak najdokładniej zaprezentować nasze produkty. Każdy produkt jest fotografowany w dużej rozdzielczości. Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie. Oprócz tego towar dokładnie opisujemy. Jeżeli klient ma wątpliwości lub pytania zawsze może się skontaktować z naszą obsługą e-mailem biuro@kare.pl lub telefonicznie 12 4141960.

IV ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?

Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską lub Pocztą Polską. Do przesyłki należy dołączyć “Dokument odstąpienia od umowy” wraz z numerem rachunku bankowego na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.

Co należy dołączyć do produktu, który chcę odesłać do kare.pl?

Do każdego towaru, który chce się wymienić, zwrócić czy zareklamować należy dołączyć wypełniony “Dokument odstąpienia od umowy”.

Nie otrzymałem karty gwarancyjnej wraz z produktem. Czy to oznacza, że dany towar nie podlega reklamacji?

Jeżeli dany produkt nie posiadał karty gwarancyjnej oznacza to, że karta taka nie jest potrzebna, produkt można reklamować bez niej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij